sobota, 2 maja 2015

Wznowienie!


Tak, dobrze czytacie. WZNAWIAM DZIAŁALNOŚĆ BLOGA! Co prawda wciąż nie mam tyle czasu ile potrzebuję, ale z pewnością mam go więcej, niż podczas przygotowań do egzaminów.  Notki postaram się wstawiać raz na dwa tygodnie, ale dokładna data kolejnego postu będzie podana w gadżecie po prawej stronie ;3
Doszłam również do wniosku, że czas na zmiany. Jak widzicie zrobiłam pierwszy krok i SAMODZIELNIE zaprojektowałam szablon na bloga, jest to mój drugi kontakt z CSS, więc mam nadzieje, że się wam podoba. Do tego zamierzam rozkręcić akcję, czytając ją doszłam do wniosku, że coś musi się zadziać w kwestii romansu oraz akcji, bo jeśli chodzi o to pierwsze to miał być to priorytet, a jakoś zrzuciłam to na drugi plan. Zachęcam was również do wejścia w zakładkę Facebook, która znajduje się mniej więcej gdzieś tam --->
Na fanpage'u będę umieszczać zapowiedzi rozdziałów wszystkich moich blogów oraz fragmenty, które napisze na zapas, jak to mam w zwyczaju. 



A i jeszcze jedno pytanie za 10000 pkt ;) Jeśli ktoś zna lub sam jest betą to proszę kontakt na e-mail Sandra.Kajs13@vp.pl, potrzebuję kogoś do korekty od zaraz :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz